Attēls

Virzoties uz cilvēku orientētu veselības aprūpi nākotnē, arvien plašāk tiek pielietotas standartizētas pacientu pieredzes aptaujas atgriezeniskās saites iegūšanai, lai izceltu aprūpes aspektus, kas jāuzlabo, un uzraudzītu veselības aprūpes sniegumu un kvalitāti.

Pacientu drošības un pieredzes jautājumi ir būtiski kopējā veselības aprūpes kvalitātes kontekstā. Svarīgie aspekti, kas tiek iekļauti visās pacientu pieredzes aptaujās ir:

  • cieņa pret pacientu;
  • komunikācija;
  • pacienta drošības sajūta;
  • pacienta iesaistīšana ārstēšanas procesā;
  • fiziskā, psiholoģiskā vide.

Aptaujas jautājumi ietver visus tos aspektus, kas veido pacienta pieredzi visos saskarsmes punktos ar slimnīcu konkrētajā veselības aprūpes posmā.

Aicinām ikvienu, kurš saņēmis veselības aprūpes pakalpojumu slimnīcā, sniegt novērtējumu, ieteikumus, aizpildot anonīmo aptauju, jo tikai tā slimnīcām ir iespējams iegūt un apkopot informāciju par pacientu pieredzi, un veikt uzlabojumus.

Paldies, ja arī Tu jau esi dalījies, vai plāno dalīties, savā vai tuvinieku pieredzē, nonākot slimnīcā!

Informācija par esošajām pacientu ziņotās pieredzes aptaujām šeit