Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana un saņemšana
Pakalpojuma pieprasīšana un saņemšana:
Lai pieprasītu un saņemtu pakalpojumu, iedzīvotājs tālruņa darba laikā veic zvanu uz tālruņa numuru 67037333 un saņem telefonisku konsultāciju.
Gadījumā, ja visi konsultanti ir aizņemti, tiek atskaņots teksts latviešu un krievu valodā: „Sveicināti! Jūs esat piezvanījis uz konsultatīvo tālruni smēķēšanas atmešanai. Diemžēl šobrīd līnija ir aizņemta. Lūdzu, uzgaidiet vai zvaniet vēlāk.”
„Здравствуйте! Вы позвонили на консультативный телефон для прекращение курения.
К сожалению, все консультанты заняты. Пожалуйста, подождите или звоните позже.”
Zvanītājs pārtrauc zvanu vai uzgaida, līdz tiek savienots ar tālruņa konsultantu.